środa, 4 marca 2015

LBA!!!


A więc, zostałam nominowana przez Łucję z bloga Srebro księżyca. Dzięki za nominacje :DDD
Chodzi w tym o to, że odpowiada i wymyśla się 11 pytań i nominuje tyle samo osób ( Taa, jasne, że mi się to uda xD )

Zaczynamy!:

1. Psy czy Koty?
Pieski ;)

2. Ulubiony zespół?
Imagine Dragons :3

3. Gdybyś miała grać na jakimś instrumencie, który byś wybrała?
Perkusja <3

4. Szczęśliwa liczba?
3 :DDD
5. Pepsi czy Cola?
Pepsi B)

6. Oglądasz Violette xD?
Nie, może obejrzałam kilka odcinków z 3 sezonu xDDD

7. Ulubiony Jutjuber?
AJGOR IGNACY <3 ABSTRACHUJE <3 NIEKRYTY KRYTYK <3

8. Twoja pasja?
Jak na razie to chyba pisanie ^^

9. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć?
Angielski na sto pro, może francuski i hiszpański :3

10. Największe marzenie?
Wydać książkę <3

11. Czy oglądałaś 50 twarzy Grey'a, jeśli tak podobało ci się?
Oglądałam urywki i czułam się jakbym oglądała opowieść o psychopacie znęcającym się nad niewinną dziewczyną o.O

A ja nominuję:
...
...
........
...........
Nominowałam już osoby na tym blogu:
Nikogo więcej nie znam ;________;
Pytania również na tamtym blogu!

Dziękuję za uwagę, komentarze mile widziane ;)
Ps. Rozdział jutro ( czwartek ) na 80%

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz